Kitért arra, hogy a legtöbben, 41 százalékban az 5-10 éves autókat keresik, jellemzően 500 ezer és 1 millió forint vagy 1-3 millió forint értékben. A márkák között a népszerűségi lista élén a Suzuki és az Opel áll, ezeket követi a Volkswagen és a Ford - tette hozzá.
Holló Bence, a Cofidis magyarországi fióktelepének vezetője elmondta: a Cofidis az elmúlt 5 évben a válság ellenére is folyamatosan növelte portfólióját, ügyfélszámát és munkavállalói létszámát: míg 2012-ben 125 munkatársuk kezelte 72 ezer ügyfelük összesen nagyságrendileg 20 milliárd forintos hitelállományát, addig az itt dolgozók száma 2016-ra több mint duplájára, 300-ra nőtt, az ügyfélszám 100 ezer fölé emelkedett, a hitelállomány pedig több mint megháromszorozódott. Hozzátette: 2017. január 1-jén befejeződött a Banif Plus Bank Zrt. és a Cofidis fúziója, amivel a francia hátterű vállalat 2017-re az egyik legszélesebb kínálattal rendelkező pénzintézetté vált a fogyasztási hitelezés terén, már autófinanszírozási konstrukciót is nyújtanak.
Kitért arra, hogy a kutatás szerint a kocsivásárlást fontolgatók 50 százaléka erre a célra félretett, saját megtakarításból is fedezné autója vételárát. Harmaduk venne fel hitelt, jellemzően lízinget, személyi kölcsönért tizedük folyamodna, de vannak olyanok, akik folyószámlahitelt használnának erre a célra. A közeljövőben egy fedezet nélküli autófinanszírozási hitel bevezetését is tervezik autókereskedéseken keresztül kisebb értékű gépkocsikra, és az online hitelezésben erősítenek - jelezte.
A felmérés adatai a Cofidis Hitel Monitor kutatásából származnak, melyet az NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. készít 500 fős mintán telefonos és online adatfelvétellel évente négy alkalommal, az adatok a 18-69 éves magyar lakosságra reprezentatívak.
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.