brusszel


Matricaháború

NÉMET AUTÓPÁLYÁK
Figyelő Online - Bucsky Péter
2017.02.02  06:08   frissítve: 2017.01.31 13:51
mail
nyomtatás
Az EU rábólintott a csak a külföldieket sújtó, diszkriminatív sztrádahasználati díjra. Végső döntés az ügyben a német választások után várható.
Nehéz lenne Németország belpolitikai viszonyainak az ismerete nélkül megérteni, hogy miért szükséges két évtizedes vita az autópályadíjak bevezetéséhez. Az ottaniak számára nagyon fontosak a sztrádák, az export oroszlánrészét az autóipar adja, a gyors és megbízható gépkocsik pedig a nemzeti kultúra részei. A sebességkorlátozás nélküli Autobahn, az autópálya a mérnöki munka és a száguldás szimbóluma.  A német közbeszédben egyre hangosabban követelik...

A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2017/5 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!
Kapcsolódó cikkek
mail
nyomtatás

Hozzászólások

Le Pen az EU-s népszavazásról

Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.

Megszavazták a "CEU-törvényt"

A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.

Újabb vizsgálat tárgya a Hungast

Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.

Szíriai fegyveresekkel állt kapcsolatban a szentpétervári merénylő

A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.