Matricaháború
NÉMET AUTÓPÁLYÁK
Figyelő Online
- Bucsky Péter
2017.02.02 06:08 frissítve: 2017.01.31 13:51
Az EU rábólintott a csak a külföldieket sújtó, diszkriminatív sztrádahasználati díjra. Végső döntés az ügyben a német választások után várható.
Nehéz lenne Németország belpolitikai viszonyainak az ismerete nélkül megérteni, hogy miért szükséges két évtizedes vita az autópályadíjak bevezetéséhez. Az ottaniak számára nagyon fontosak a sztrádák, az export oroszlánrészét az autóipar adja, a gyors és megbízható gépkocsik pedig a nemzeti kultúra részei. A sebességkorlátozás nélküli Autobahn, az autópálya a mérnöki munka és a száguldás szimbóluma. A német közbeszédben egyre hangosabban követelik...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2017/5 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.