brusszel


Felmérés: a magyar nők a piros színű autókat kedvelik

Figyelő Online
2017.01.31  15:43   
mail
nyomtatás
Az AAA AUTO 2016-ra vonatkozó csoportszintű értékesítési adatai szerint a magyar férfi használtautó-vásárlók kedvenc típusa az Opel Astra, míg a nőké a Suzuki Swift. A nők a ferde hátú modelleket preferálják, míg a férfiak - bár szintén ferde hátú autót választottak a legtöbben - nagyobb számban vásároltak szedánokat, kombikat és MPV-ket.
Az AAA AUTO magyar piacra vonatkozó 2016-os adatai szerint a magyar férfiak körében az Opel Astra, a Suzuki Swift, és a Ford Focus, míg a nőknél a Suzuki Swift, az Opel Astra és az Opel Corsa volt a három legnépszerűbb modell. A színeket tekintve mindkét nem körében a szürke a legnépszerűbb. Magyarországon jobban kedvelik ezt a színt, mint az AAA AUTO értékesítési hálózatának más országaiban: nálunk a férfiak 30 és a nők 26 százaléka vásárol szürke használt autót, miközben csoportszinten 22, illetve 20 százalék ez az arány. A magyar nők 12 százaléka választ piros használt gépkocsit, míg a férfiak körében 8 százalék a piros autót vásárlók aránya.

„Az AAA AUTO Csoport értékesítési adatai nekünk és ügyfeleinknek is fontos információkkal szolgálnak az egyes gépkocsik népszerűségének megítéléséhez, illetve a vételi és eladási preferenciák megismeréséhez" - nyilatkozta Karolína Topolová, az AAA AUTO International vezérigazgatója. „Így jól ismerjük a magyar nők és férfiak preferenciáit, amelyeket vevőink is figyelembe vehetnek, amikor döntést hoznak az általuk megvásárolni kívánt gépkocsi típusával, színével vagy karosszériájával kapcsolatban."

Magyarországon - ahogy más piacainkon is - a nők a kisebb teljesítményű gépkocsikat kedvelik. A női használtautó-vásárlók 17 százaléka, míg a férfiaknak mindössze 9 százaléka vásárol 50kW-os vagy annál kisebb motorteljesítményű autót. A magyar nők az átlagnál jobban szeretik a benzinmotort: Magyarországon a női vevők 74 százaléka választott benzinüzemű gépkocsit, szemben a csoportszinten jellemző 64 százalékkal. Az AAA AUTO magyar női vevői körében erősen preferáltak a ferdehátú modellek: a magyar nők 60 százaléka vett ilyen karosszériájú autót, míg csoportszinten ez az arány 49 százalék volt. A magyar férfiak mintegy 20 százaléka vásárolt szedánt, 19 százaléka kombit és 11 százaléka MPV-t.
Kapcsolódó cikkek
MTI
mail
nyomtatás

Hozzászólások

Le Pen az EU-s népszavazásról

Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.

Megszavazták a "CEU-törvényt"

A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.

Újabb vizsgálat tárgya a Hungast

Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.

Szíriai fegyveresekkel állt kapcsolatban a szentpétervári merénylő

A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.