Korelnök buszok
LASSÚ BESZERZÉSEK
Figyelő Online
- Bucsky Péter
2017.03.16 06:38 frissítve: 2017.03.14 13:48
Döcögősen indult a nemzeti buszstratégia, pedig új járművekre valóban óriási szükség lenne, hiszen a hazai állomány már a térségben is öregnek számít.
Amikor 2016 májusában bejelentette a kormány a nemzeti buszgyártási stratégiát, az ágazatot ismerők igencsak felhúzták a szemöldöküket. A megcélzott évi 1000-1200 új magyar jármű beszerzésétől ugyanis igen messze van a piac: az utóbbi években nemhogy hazai előállításúból nem vettek ennyit, de voltak olyan esztendők, hogy összesen sem kelt el 300-400 darabnál több. Emellett több százat szereztek be használtan az állami és önkormányzati tulajdonú szolgált...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2017/11 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.