Ha tavaly ilyenkor azt mondja valaki a Rail Cargo Hungariát (RCH) vezető Kovács Imrének, hogy egy évvel később 10-20 százalékos növekedést könyvelhet el a fontosabb forgalmakban, aligha hitt volna az illetőnek. A 2015-ös esztendő ugyanis nem volt valami fényes az ágazat számára, és 2016 első felében is megmaradt a kedvezőtlen tendencia. Pangott a fa-, a gabona- és az ócskavaspiac, az orosz-ukrán konfliktus a záhonyi forgalomra volt még mindig negatív hatással, az...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2017/12 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.