brusszel


A 3-as BMW-t vitték a legjobban

Figyelő Online
2014.01.13  10:23   
mail
nyomtatás
A BMW csoport tavaly 6,4 százalékkal 1,96 millióra növelte eladásait. Decemberben 186 786 autót értékesített a konszern, 2,9 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.
A csoport éves forgalmán belül a BMW márka 7,5 százalékkal több, 1,66 millió autót értékesített. A BMW ezzel megőrizte előnyét a prémium kategóriában, mivel az Audi tavaly 1,58 millió, a Mercedes pedig 1,46 millió autót adott el. A BMW márka legnépszerűbb modellszériája a 3-as volt tavaly az eladások 23 százalékos növekedésével közel félmillió példányra. A BMW konszernhez tartozó Mini márka tavaly 30 455 autót adott el, 5,9 százalékkal többet, mint 2012-ben.
Kapcsolódó cikkek
MTI
mail
nyomtatás
címkék: AutóiparBMW

Hozzászólások

Le Pen az EU-s népszavazásról

Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.

Megszavazták a "CEU-törvényt"

A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.

Újabb vizsgálat tárgya a Hungast

Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.

Szíriai fegyveresekkel állt kapcsolatban a szentpétervári merénylő

A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.



Kiegyezés a székely–holland sörháborúban

Magyar politikai siker is a Csíki Sör Manufaktúra és a Heineken kiegyezése - állítják kormányzati informátoraink.

Bajban a taxisok réme

Lemondott az Uber elnöke, Jeff Jones, miután a cég háza táján egymást érték a botrányok.

Alternatív valóságok

Igencsak eltérő a NOB és a helyiek véleménye 
a tavalyi ötkarikás játékok hagyatékáról, de a rengeteg gond mellett van azért néhány sikersztori is.

Jönnek az automata áruházak

Egyre több, főként a fizikai világban aktív nagyáruház vezeti be a legkülönfélébb online és elektronikus eladásösztönző praktikákat.

top200