700 milliót költ Orbán minisztériuma kommunikációra
Figyelő Online
2014.03.12 14:55
Egyetlen ajánlattevőként, az eredetileg becsült 1 milliárd 330 millió forint helyett 700 millióért vállalta az I.M.G. Inter Media Group Kft. a Miniszterelnökség idei médiavásárlását - az eredmény a szerdai Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.
A hirdetmény közzétételével indult tárgyalásos közbeszerzés nyertesének feladata - egyebek mellett - a média- és márkakommunikációs stratégia kidolgozása, a médiakampányok tervezése, a médiavásárlás, az online médiavásárlás és az online kampányok megtervezése, kivitelezése.
A kampányokat utólag értékelni kell, a nyertes feladata a telefonos ügyfélszolgálat működtetése is.
A 700 millió forint keret-összegnek számít, amely 90 százalékkal emelhető.
MTI
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.