A Giurgiu-i üzemanyag-terminál a Duna parti vámszabad területen fekszik, alapterülete hozzávetőleg 15.000 négyzetméter, és a létesítmény közvetlen kapcsolattal rendelkezik a folyami szállításhoz. A projekt ma átadott első szakasza gázolaj tárolását és forgalmazását teszi lehetővé.
Az üzemanyag-terminál magas fokon automatizált, számítógépes vezérlésű, a tartálykocsik töltését irányító rendszerrel, illetve egy szintén automatikus adalékoló rendszerrel rendelkezik. A beruházási projekt második szakaszában további tartályokat építenek, amelyeket követően a terminál 7000 köbméteres tárolókapacitással fog rendelkezni.
Az üzemanyagot föld feletti tartályokban tárolják, amelyeket a legmodernebb védelmi és biztonsági rendszerekkel látnak el, beleértve az automata mennyiség- és hőmérséklet-mérő rendszereket, a stabil tűzvédelmi rendszert, valamint a szükséges figyelmeztető és riasztó érzékelőket és jelzőket. Az üzemanyag-terminált benzingőz visszanyerő rendszerrel szerelik fel, így minimálisra csökkenthető az illékony anyagok kibocsátása, a legszigorúbb szabványoknak megfelelően. A tartályok duplafalúak, vagy szivárgásnak ellenálló beton védőudvarban építik fel.
Romániában a MOL 137 töltőállomással rendelkezik. A MOL koncessziós szerződéseket írt alá a Román Ásványkincs Hatósággal három, az ország nyugati részén elhelyezkedő kutatási blokkra, amelyből eddig egyet ratifikáltak az illetékes hatóságok.
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.