brusszel


Az I.M.G. nyerte az NFÜ médiavásárlási tenderét

Figyelő Online
2013.06.26  15:50   
mail
nyomtatás
Öt ajánlattevő közül az I.M.G. Inter Media Group Kft. nyerte a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség médiavásárlásra és a hozzá kapcsolódó médiaügynökségi feladatok ellátására kiírt nyílt közbeszerzését, amelynek a keretösszege 953 millió forint - az eredmény a szerdai Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.
Az összességében legelőnyösebb ajánlat lett a nyertes, legnagyobb súllyal az elérhető kedvezmények százalékos mértéke esett latba az értékeléskor. A televíziós hirdetés árengedménye 3 súlyszámmal, míg a rádiós, az országos és megyei napilapos, valamint az on-line hirdetés árengedménye 2-2 súlyszámmal szerepelt az értékelésnél.

Ajánlatot tett még a Hammer Advertising Kft., az OMD Hungary Kft., a Bell and Partners Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. továbbá a V.M. Komm Kommunikációs Tanácsadó Kft. és a Carat Hungary 21 Media Kft., mint közös ajánlattevők.
Kapcsolódó cikkek
MTI
mail
nyomtatás

Hozzászólások

Le Pen az EU-s népszavazásról

Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.

Megszavazták a "CEU-törvényt"

A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.

Újabb vizsgálat tárgya a Hungast

Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.

Szíriai fegyveresekkel állt kapcsolatban a szentpétervári merénylő

A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.