Az EI 2012-ben kezdte el befektetni a Polish Enterprise Fund VII névre keresztelt alap által gyűjtött tőkét. Lapunk egyik pénzügyi körökben járatos forrása szerint az EI általában 30-60 millió euróval száll be egy-egy cégbe, ebben az esetben a többségi részesedés megszerzéséhez azonban szüksége volt társbefektetőre a Morgan Stanley alapok (Morgan Stanley Alternative Investment Partner) személyében. Azaz vélhetően a 60 millió euró nem volt elég. Ez alapján megalapozott lehet a tranzakció forrásunk által említett 100 millió eurós (mintegy 30 milliárd forintos) értéke, amely valószínűleg nem tőkeemelés, hanem kivásárlás formájában valósult meg.
Az üzletember nem akart nyilatkozni a Figyelőnek, és korábban is kerülte a nyilvánosságot, leszámítva a testépítő eseményeket és magazinokat. Utóbbi tevékenysége például abban nyilvánult meg, hogy a Scitec által kiadott, a „jobb edzőtermekben és szaküzletekben" ingyenesen elérhető Fit Muscle Magazin némelyik számának lapigazgatója és fotósa volt. Az ilyen jellegű és a fenti tranzakciót kísérő kommunikációt leszámítva egyetlen helyen bukkantunk az üzletember nyomára a nyilvánosságban: a Blikk 2010-ben arról írt, hogy egy táplálék-kiegészítőket forgalmazó cég Egyesült Államokban élő, nagy futballbarát tulajdonosa, Bengyel Zsolt cégén keresztül egy klímaberendezést vásárolt a súlyosan beteg, légzési nehézségekkel küzdő futball-legendának, Grosics Gyulának. Az effajta homály többé-kevésbé az egész üzletágra jellemző. Nagyon marketingorientált ágazatról van szó, gyakran érdemes fenntartásokkal kezelni a szereplők által megosztott információkat. Egy forrásunk minden rosszindulat nélkül ecsetelte lapunk számára, nagy vonalakban miből áll ez az üzletág: mivel a legfontosabb alapanyag, a fehérje előállításával kevesen foglalkoznak, a legtöbben „nagy zsákokban" megveszik az összetevőket, és dobozos termékeket kevernek belőle. A hozzávalók, arányok alapján alakulnak ki a termékcsaládok: „berobbantók", „szálkásítók", izomtömeg-növelők. Kutatás, alapanyag-gyártás nemigen van Magyarországon. A csomagolás lényege, hogy minél természetellenesebb, mesterségesebb benyomást keltsen a termék, sárga-fekete-arany színek dominálnak, a dobozokon nagyjából azonos designelemek láthatók a világ minden táján, ahogy a hívószavak is hasonlók: Power, Formula, Brutal, Mega, Muscle. A marketing ebben az ágazatban túlzás nélkül élet-halál kérdése. A siker sokkal inkább ezen múlik, mint a termék nehezen ellenőrizhető minőségén. Egy jól kitalált és kiépített branddel hatalmas árrést lehet elérni. Az iparágnak van egyfajta „közös nagy dumája", rengetegen büszkélkednek amerikai eredettel, gyártással, meg azzal, hogy a fél világon értékesítenek. Ez nagyon gyakran vetítés, amivel az iparági szereplők tökéletesen tisztában vannak, de nem szabad lemaradni, „ha ő kansasi, én majd texasi leszek", nehogy már csak ő verje át a gyúrósokat! Ebből nem lehet kilépni, mert akkor vége a biznisznek.
A Figyelő címlap-összeállításában ennek a kevésbé ismert világnak a rejtelmeibe avat bele, úgy hogy a szerek élettani hatását, engedélyezési folyamatait és a versenytársakat is igyekszik bemutatni!
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.