brusszel


Buta weboldalak

Figyelő Online - Turcsán Tamás
2013.06.08  18:00   
mail
nyomtatás
Lenne megoldás, de mégsem igazán használják a cégek azokat a módszereket, amelyekkel szebb, jobb és használhatóbb lehetne a webes megjelenésük. Pedig az ilyen oldalak ahelyett, hogy javítanák a cégről kialakult képet, inkább elijesztik a partnereket és vevőket.
A webes megjelenés olyan, mint egy névjegy, sőt talán még sokkalta fontosabb. Ezért egyáltalán nem mindegy, hogy a weben milyen képet mutatunk magunkról, cégünkről. Akár a vállalkozás sikere is múlhat azon, hogy mennyi időt, energiát áldozunk az arculat webes megvalósulására. Mivel pedig legtöbbször a weboldalunk adja meg az első benyomásokat vállalkozásunkról, érdemes odafigyelni a megvalósítására és folyamatos frissítésre is.

Az első kérdések
A legtermészetesebb, hogy gondosan tervezzük meg, hogy mit és hogyan szeretnénk megmutatni magunkról, ezt a tartalmat mennyire tudjuk érdekesen, szakmailag hitelesen tálalni. Akarjuk-e valamiről rendszeresen tájékoztatni a potenciális ügyfeleket? Akarunk-e értékesíteni a weboldalon? Akarunk-e, és aztán tudunk-e folyamatosan visszatérő látogatókat szerezni érdekes, egyedi tartalmakkal?

Mindezeket tudnunk kellene már akkor, amikor a weboldalunk még el sem indult. Pontosabban ezeket gyakran még a valódi tervezés fázisa előtt eldöntjük vagy tudatosan, aktívan, vagy passzívan sodródva, és ezzel eleve elrendelődik, hogy érdekes vagy unalmas oldala, azaz csapnivaló online képe lesz vállalkozásunknak.

További részletek és teljes cikk a Figyelő hetilap 2013/23-ik számában, az Infotech rovatban.

Kapcsolódó cikkek
mail
nyomtatás
címkék: weboldalwebshop

Hozzászólások

Le Pen az EU-s népszavazásról

Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.

Megszavazták a "CEU-törvényt"

A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.

Újabb vizsgálat tárgya a Hungast

Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.

Szíriai fegyveresekkel állt kapcsolatban a szentpétervári merénylő

A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.



Ötvenmilliárd feletti tőke a startupoknak

Az új ciklus első Európai Uniós forrásból finanszírozott kockázati tőkebefektetése a debreceni Insimu Patient volt, amely tőkét kapott a Hiventurestől.

Budapesti konferenciával indul a FabLaBNet

Az Európai Unió által támogatott új projekt, a FabLabNet március 28-án indul a partnerek által közösen, 3D-nyomtatott alkatrészekből épült rakéta jelképes kilövésével..

Kaposváron oktatják a jövő startup vállalkozóit

Európában is egyedülálló digitális oktatási platformmal és a diploma mellett akár befektetési lehetőségekkel is várja a Kaposvári Egyetem 2017-ben hallgatóit.

Másfél milliárd 6 erős nagyprojektre

A Bay Zoltán Kft. másfél milliárd forintnyi magas hozzáadott értékű kutatási, fejlesztési és innovációs projektek fejlesztését kezdi meg.

top200