brusszel


Ismertté válhat a magyar tej

Figyelő Online
2013.09.19  15:40   
mail
nyomtatás
Együttműködési megállapodást kötött a Tej Terméktanács és a Lidl Magyarország a magyar tejtermelők termékeinek szélesebb körű megismertetésére - közölte az áruházlánc az MTI-vel csütörtökön.
Az a cél, hogy a hazai és a nemzetközi piacon is ismertté és elismertté váljanak a magyar beszállítók termékei.

"A magyar tejtermelők termékei rendkívül jó minőségűek. Szeretnénk, ha még nagyobb ismertségük lenne" - mondta a közlemény szerint Lukács János, a Tej Terméktanács ügyvezető igazgatója. Hozzátette: ennek érdekében nagyon fontosnak tartják a kereskedelmi szereplőkkel való együttműködést, a Lidllel ráadásul nemcsak itthon kapnak nagy hangsúlyt a magyar beszállítók termékei, hanem nemzetközi piacra is eljuthatnak.

A Lidl Magyarország idén márciusban jelentette be a "Lidl a magyar beszállítókért" programját, amellyel a magyar termelők előtérbe helyezését, a magyar termékek arányának növelését tűzte ki célul. A Lidlben jelenleg több mint 50 féle magyar tejtermék kapható, amelyek egy része - például sajtok, kefir vagy a tejszín - rendszeres exporttermék is.
Kapcsolódó cikkek
MTI
mail
nyomtatás

Hozzászólások

Le Pen az EU-s népszavazásról

Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.

Megszavazták a "CEU-törvényt"

A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.

Újabb vizsgálat tárgya a Hungast

Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.

Szíriai fegyveresekkel állt kapcsolatban a szentpétervári merénylő

A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.