brusszel


Fapados innovációk - a Wizz Air már járatinfót is küld

Figyelő Online - Bucsky Péter
2014.02.07  11:59   frissítve: 2014.02.07 11:23
mail
nyomtatás
Az utasok már e-mailben és push üzenetekb is értesülhetnek a járatinformációkról, késésekről.

Újabb és újabb szolgáltatásokat mutatnak be az ultra-low cost, tehát kemény fapados üzleti modellt folytató társaságok. Míg több korábbi fapados, így a Germanwings a hagyományos táraságokéhoz hasonló osztályokat vezetett be, és áraik sem igazán a legolcsóbbak, addig a Wizz Air és a Ryanair a kontinens leginkább elkötelezett társaságai a klasszikus fapados modell mellett.

Jelentős különbségek vannak azonban az ultra low cost modellek között is. A Ryanair utazási feltételei sokakat kellemes meglepetéssel szembesítettek, a trükkös megfogalmazások miatt sokan érezték úgy, hogy nem megfelelően tájékoztatták őket az utazás előtt a feltételekről, a fizetendő extra díjakról. Ezért úgy döntött a cég, hogy utas barát intézkedéseket hoz. Míg korábban az okostelefonokra szánt alkalmazásuk 3 GBP-be, tehát 1100 forintba került, ezt tavaly októberben ingyenessé tették. Emellett azonban továbbra sem érdemes a kinyomtatott jegyet otthon hagyni, vagy túl nagy bőrönddel érkezni a reptérre, mert ez könnyen többe kerülhet, mint maga a jegy.

A Wizz Air apllikációja ingyenes volt mindig is, de a fapados modellben oly gyakori extra szolgáltatással tudták bővíteni. A ma bemutatta új Wizz Flight Info szolgáltatást lehetővé teszi az utasok számára, hogy a járatinformációról e-mail és push értesítéseket kapjanak. A Flight Info szolgáltatást jegyvásárláskor lehet a foglaláshoz adni mindössze 350 forintért, függetlenül attól, hány értesítést kap az utas, hogy mindig naprakész legyen a járatinformációt illetően.

"Mi a Wizz Airnél mindig arra törekszünk, hogy járataink mindig időben érkezzenek és ne legyenek késések" - mondta Daniel de Carvalho, a Wizz Air szóvivője. - "Ugyanakkor az időjárási viszonyok befolyásolhatják a járatok pontosságát, különösen télen. A Wizz Flight Info egy új szolgáltatás, amely tájékoztatja az utasokat az esetleges fennakadásokról vagy késésekről e-mailben és push értesítésekkel, így az új szolgáltatást igénybe vevők lesznek az elsők, akik értesülnek az aktuális járatinformációról. Még mindig vár ránk néhány hét, amikor havazhat" - tette hozzá Daniel de Carvalho. A Wizz Air több új innovatív megoldást mutatott be a fapados modellben, például a Duabajba közlekedő járatokon a kényszerből próbáltak előnyt kovácsolni. Mivel az A320-as Airbus gépeken nem lehet minden helyet eladni az igen csak messze lévő célállomásig, ezért lehetőség van a hat órás útra extra helyet vásárolni, így csak két főnek kell a három ülésen osztozkodni, lényegesen nagyobb lábtéren.

Kapcsolódó cikkek
mail
nyomtatás
címkék: WizzAir

Hozzászólások

Le Pen az EU-s népszavazásról

Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.

Megszavazták a "CEU-törvényt"

A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.

Újabb vizsgálat tárgya a Hungast

Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.

Szíriai fegyveresekkel állt kapcsolatban a szentpétervári merénylő

A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.



Kiegyezés a székely–holland sörháborúban

Magyar politikai siker is a Csíki Sör Manufaktúra és a Heineken kiegyezése - állítják kormányzati informátoraink.

Bajban a taxisok réme

Lemondott az Uber elnöke, Jeff Jones, miután a cég háza táján egymást érték a botrányok.

Alternatív valóságok

Igencsak eltérő a NOB és a helyiek véleménye 
a tavalyi ötkarikás játékok hagyatékáról, de a rengeteg gond mellett van azért néhány sikersztori is.

Jönnek az automata áruházak

Egyre több, főként a fizikai világban aktív nagyáruház vezeti be a legkülönfélébb online és elektronikus eladásösztönző praktikákat.

top200