Totyogással felérő léptekkel halad csak a budapesti regionális vasúti közlekedés fejlesztése.
Új jelölésekkel kellett megismerkedniük a decemberi menetrendváltáskor az elővárosi vonatokon utazóknak, egyelőre a dunántúli vonalakon. A számos európai nagyvárosból ismert megoldásban az S a személyvonatot, a G a gyorsított személyvonatot jelöli, a szám pedig a vasútvonaléra utal. Már önmagában ez is szemléletbeli változást takar, de még inkább igaz ez a G43-as járatra, amely Székesfehérvárról nem szokás szerint a Déli pályaudvarra, hanem Kőbánya-Kispe...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2014/2 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.