brusszel


Húszmilliárdos sikerévet könyvelhet el a Decathlon

Figyelő Online
2013.08.23  09:31   
mail
nyomtatás
Közel 20 milliárd forint árbevételt értek el tavaly a Decathlon magyarországi áruházai - közölte Pósfai Gábor, a francia sportszerforgalmazó vállalat ügyvezető-igazgatója Nyíregyházán, ahol a városban szombaton megnyíló újabb üzletközpont átadása alkalmából tartott sajtótájékoztatót.
Közel 20 milliárd forint árbevételt értek el tavaly a Decathlon magyarországi áruházai - közölte Pósfai Gábor, a francia sportszerforgalmazó vállalat ügyvezető-igazgatója csütörtökön Nyíregyházán, ahol a városban szombaton megnyíló újabb üzletközpont átadása alkalmából tartott sajtótájékoztatót.

A Decathlon Tízpróba Magyarország Kft. vezetője elmondta: mintegy 12 százalékos bővülést értek el tavaly a 2011. évihez képest, s ezzel a mutatóval minden idők legsikeresebb esztendejét zárta a cég, megerősítette első helyét a hazai sportszer-kereskedelmi piacon. A Decathlon jelenleg a magyar sportruházati piac mintegy 25 százalékát fedi le, és várhatóan 2013-ban is kétszámjegyű lesz forgalmának növekedése. Pósfai Gábor tájékoztatása szerint a cég a szombaton megnyíló nyíregyházi áruházával együtt 14 üzletközpontot működtet Magyarországon. További két városban, Szegeden és Pécsett az év végén adnak át újabb áruházakat.

A Decathlon Tízpróba Magyarországi Kft.-nél most mintegy hatszázan dolgoznak, és két kivétellel magyarok a felsővezetők is, ami egy multinacionális cég esetében szokatlannak számít - tette hozzá az ügyvezető igazgató.
A 14 Decathlon áruházon kívül Hatvanban egy regionális raktára is van a francia tulajdonú cégnek, ahol mintegy 100-an találtak munkát, és több mint ötmillió termékkel látják el a hazai üzletközpontokat. A hatvani raktárból kerülnek a termékek a török és román piacra is, valamint hamarosan Bulgáriába. Pósfai Gábor megemlítette: a magyarországi cégvezetés feladatként kapta, hogy Horvátországban Decathlon áruházakat hozzon létre, s később a budaörsi központból menedzselje ezeket. Jelenleg már dolgoznak a megvalósításon, s várhatóan a jövő évtől a szomszédos országban megnyílik az első áruház. Fekete Levente, a cég régióigazgatója, aki a Dunától Keletre lévő 7 Decathlon áruházat irányítja, arról szólt, hogy a nyíregyházi új üzletközpontban huszonketten kaptak munkát, 17 eladó, 4 középvezető, valamint az áruházigazgató.

A létesítményt bérlik, de az épület átalakítására mintegy 150 millió forintot fordított a francia vállalkozás.
A Decathlon 1976-ban nyitotta meg első áruházát Franciaországban, majd 10 évvel később termékgyártásba is kezdett. Az első saját márkás terméket 1996-ban készítették el, s jelenleg már tizenkilencet forgalmaznak. A cégcsoport az első magyar áruházát 2005-ben hozta létre. A világ 26 országában forgalmaznak sportruházatot, sportszereket, 55 ezer dolgozónak nyújtva megélhetést.

Kapcsolódó cikkek
mail
nyomtatás

Hozzászólások

Le Pen az EU-s népszavazásról

Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.

Megszavazták a "CEU-törvényt"

A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.

Újabb vizsgálat tárgya a Hungast

Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.

Szíriai fegyveresekkel állt kapcsolatban a szentpétervári merénylő

A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.



Kiegyezés a székely–holland sörháborúban

Magyar politikai siker is a Csíki Sör Manufaktúra és a Heineken kiegyezése - állítják kormányzati informátoraink.

Bajban a taxisok réme

Lemondott az Uber elnöke, Jeff Jones, miután a cég háza táján egymást érték a botrányok.

Alternatív valóságok

Igencsak eltérő a NOB és a helyiek véleménye 
a tavalyi ötkarikás játékok hagyatékáról, de a rengeteg gond mellett van azért néhány sikersztori is.

Jönnek az automata áruházak

Egyre több, főként a fizikai világban aktív nagyáruház vezeti be a legkülönfélébb online és elektronikus eladásösztönző praktikákat.

top200