Kommunikációs kampány a gazdasági növekedésért
Figyelő Online
2014.02.08 08:37
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) a magyar gazdasági növekedést elősegítő kommunikációs kampányt indít a Növekedési Hitelprogram (NHP) népszerűsítésére - közölte a jegybank pénteken honlapján.
Az MNB-hez érkezett visszajelzések és a Növekedési Hitelprogram eddigi tapasztalatai azt mutatják, hogy a kis- és középvállalkozók széles körű és részletekbe menő tájékoztatására van szükség, amellyel tovább fokozható a program sikere - áll a közleményben.
A hitelprogram népszerűsítésére a jegybank nyilvános, a feladattal és a hasonló nemzetközi pályázatokkal arányos kommunikációs tendert hirdetett meg, amelynek nyertese az I.M.G. Inter Media Group Kft. lett - közölte a jegybank.
A program pénzügyi keretének legfeljebb 0,3 százalékát kitevő összeg költhető a program megismertetésére, miközben más, hasonló jellegű kereskedelmi banki hitelprogramokat és uniós programokat megvizsgálva megállapítható, hogy a programok pénzügyi keretének 0,5-1 százalékát fordítják tájékoztatásra, illetve kommunikációra - olvasható a szövegben.
MTI
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.