brusszel


Az Allianz lehet a kgfb kampány nyertese

Figyelő Online
2013.11.08  17:02   
mail
nyomtatás
A netrisk.hu internetes alkusznál az idei, november 2-én kezdődött kampányban eddig kötelező gépjármű-felelősségbiztosítót váltók körében a legtöbben az Allianzt választották, majd a Posta Biztosító és a Groupama Garancia Biztosító következik. A PBA Biztosítási Alkusznál megegyezik az első két helyezett, viszont a harmadik helyen a K&H Biztosító áll - közölték az alkuszok pénteken az MTI-vel.
A korábbi években a netrisk.hu-n keresztül váltott biztosítót az autós ügyfelek 40 százaléka, az idén a kampány első öt napján 250 ezren kalkuláltak és 20 ezren kötöttek szerződést ezen az alkuszon keresztül.

Adataik szerint míg tavaly ilyenkor az akkori első három biztosító a váltó ügyfelek felét szerezte meg, addig az idén 60 százalék az arány.

A netrisk.hu-nál első héten átszerződött 20 ezer ügyfél 34 százaléka a felmondás után a korábbi biztosítójával szerződött újra. Ez nem új jelenség ezen a piacon, mivel minden évben több biztosító olcsóbb ajánlatot tesz az új ügyfeleinek, mint a régieknek, akik ezt csak felmondással, majd újrakötéssel tudják kivédeni.
Kapcsolódó cikkek
MTI
mail
nyomtatás

Hozzászólások

Le Pen az EU-s népszavazásról

Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.

Megszavazták a "CEU-törvényt"

A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.

Újabb vizsgálat tárgya a Hungast

Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.

Szíriai fegyveresekkel állt kapcsolatban a szentpétervári merénylő

A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.