Világszerte épülnek a gyorsvasúti kapcsolatok, hazánk azonban kimarad ebből. Igaz, nehéz megítélni, hol éri meg a költséges beruházás.
Megduplázódott az elmúlt évtizedben a nagy sebességű vasúti pályák hossza világszerte, és újabb duplázást vár a Nemzetközi Vasúti Szövetség, az UIC. A rohamos fejlődés nagy része Kínának köszönhető, de Törökországban is valóságos vasútépítési láz van: a meglévő vonalak nagy részét felújították, Isztambul és Ankara közt már félútig, Eskisehirig közlekednek 250 kilométer/órával a vonatok, és még az idén átadják a hiányzó szakaszokat, a Bo...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2013/35 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.