Az eddigi tapasztalatok alapján a Mol tervei ambiciózusnak tűnnek. Bár szakértők szerint az alternatív - más, saját hálózattal rendelkező cégek infrastruktúráját használó - szolgáltatók feltűnése hozott változást a hazai mobilpiacon, és egyes szegmensekben érezhetően élesítette a versenyt, az újoncoknak áttörést egyelőre nem sikerült elérniük. A Tesco és a Lidl például már másfél éve piacon van, együttes részesedésük azonban becslések alapján az 2 százalékot sem éri el.
Persze a lassú rajt külföldi tapasztalatok alapján egy cseppet sem meglepő. A Tesco Mobile tesztpiacán, az Egyesült Királyságban például 2003-ban kezdett együttműködni az O2 mobilszolgáltatóval, a nagyjából 3 százalékos piaci részesedést jelentő 2,5 milliós ügyfélszámot azonban csak 2011-ben sikerült átlépni.
Az alternatívok számára nem túl jó hír, hogy itthon feltehetőleg a nyugat-európainál is nehezebb lesz gyors sikert elérniük, a magyar fogyasztókat ugyanis rendkívül nehéz rávenni a szolgáltatóváltásra. Különösen úgy, hogy ezek a cégek egyelőre kizárólag feltőltőkártyás szolgáltatást kínálnak, azaz egy egyre szűkülő szegmensre lőnek.
Részletek a Figyelő 40-dik számában.
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.