A megkérdezetteket demográfiai jellemzőik és utazási szokásaik alapján szegmentáljuk. Válaszokat kapunk az egyes közlekedői csoportokra jellemző napi helyváltoztatási gyakoriságok mennyiségére, a helyváltoztatások megoszlására utazási indokok, célterületek és a használt módok aránya szerint, valamint hogy milyen körülmények befolyásolják a közlekedési eszköz kiválasztásában. A felvétel eredményei a jelenlegi közlekedési viszonyok leképezéséhez szolgáltatnak adatokat a modell számára mindamellett, hogy számos más, a közlekedés körülményeit javító fejlesztési ötlet alapjai lehetnek.
A korábbi, 2004-ben a BKV Zrt. által készített hasonló felmérést több mint 50 000 fő megkérdezésével, ezúttal pedig a felmérés megismétlésére van szükség az azóta napjainkra bekövetkezett társadalmi és gazdasági változások miatt, amelyek a közlekedési szokásainkat is jelentősen átalakították. A kérdezőbiztosok közel 15 000 embert, azaz Budapesten belül 5000, az agglomerációban pedig 2000 háztartást keresnek majd fel. A felmérést a BKK az Új Széchenyi Terv keretein belül, uniós forrásokból finanszírozza.
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.