brusszel


Rekordnyereséget ért el az Ikea

Figyelő Online
2014.01.28  11:51   
mail
nyomtatás
Rekordmértékű nyereséget ért el az IKEA az augusztus 31-én véget ért üzleti évben.
A svéd bútoráruházlánc kedden közölte: 3,3 milliárd euró (1005 milliárd forint) adózás utáni nyereséget termelt, ami 3,1 százalékos növekedés az előző 12 hónaphoz képest. A forgalom ugyanilyen arányban, 27,9 milliárd euróra (8500 milliárd forint) nőtt.

Az IKEA közölte: erőteljes növekedést tapasztalt Kínában - ahol tavaly két új áruházat nyitott, az elmúlt tíz évben ezekkel együtt összesen 11-et -, Oroszországban és az Egyesült Államokban.

A svéd társaságnak jelenleg 305 áruháza van a világ 26 országában - ebből kettő Magyarországon - és összesen 135 ezer alkalmazottja.
Kapcsolódó cikkek
MTI
mail
nyomtatás

Hozzászólások

Le Pen az EU-s népszavazásról

Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.

Megszavazták a "CEU-törvényt"

A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.

Újabb vizsgálat tárgya a Hungast

Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.

Szíriai fegyveresekkel állt kapcsolatban a szentpétervári merénylő

A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.



Kiegyezés a székely–holland sörháborúban

Magyar politikai siker is a Csíki Sör Manufaktúra és a Heineken kiegyezése - állítják kormányzati informátoraink.

Bajban a taxisok réme

Lemondott az Uber elnöke, Jeff Jones, miután a cég háza táján egymást érték a botrányok.

Alternatív valóságok

Igencsak eltérő a NOB és a helyiek véleménye 
a tavalyi ötkarikás játékok hagyatékáról, de a rengeteg gond mellett van azért néhány sikersztori is.

Jönnek az automata áruházak

Egyre több, főként a fizikai világban aktív nagyáruház vezeti be a legkülönfélébb online és elektronikus eladásösztönző praktikákat.

top200