brusszel


Tudjuk, merjük, vesszük

Vásárlási szokások
Figyelő Online
2013.09.19  06:22   
mail
nyomtatás
Szüleiknél korábban érinti meg őket az anyagi függetlenség, ezért hamarabb válnak tudatos fogyasztókká a mai fiatalok.
Millenniumi nemzedék, digitális bennszülöttek, Y és Z generáció – számos elnevezéssel illetik a piackutatók és fogyasztásszociológusok a 15–29 év közötti korosztály tagjait. A trendelemzők rámutatnak például, hogy míg az idősebb, húszas éveikben járó Y generáció tagjai optimisták, és leginkább a tökéletes életet sugalló termékekre vevők, addig a realista Z generációsokat – a tizenéveseket – inkább a valóságot megbízhatóan ábrázoló, komplex...

A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2013/38 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!
Kapcsolódó cikkek
mail
nyomtatás

Hozzászólások

Le Pen az EU-s népszavazásról

Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.

Megszavazták a "CEU-törvényt"

A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.

Újabb vizsgálat tárgya a Hungast

Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.

Szíriai fegyveresekkel állt kapcsolatban a szentpétervári merénylő

A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.