brusszel


Veszteséges volt a Lufthansa az első félévben

Figyelő Online
2013.08.02  12:03   
mail
nyomtatás
Veszteséges félévet zárt a Lufthansa német légitársaság, amit részben a szerkezetátalakítási költségek okoztak, valamint az üzemanyag árának az emelkedése.
A cég arról számolt be pénteken, hogy adózás után 204 millió euró veszteséggel zárta az idei elő hat hónapot az egy évvel korábbi 50 millió euró profittal szemben. A Lufthansa mindazonáltal továbbra is úgy véli, hogy teljesíteni tudja az idei évre vonatkozó nyereség várakozását.

A cég bevétele a hat hónapban 0,3 százalékkal 14,46 milliárd euróra mérséklődött. Utasforgalma 0,4 százalékkal 49,5 millióra csökkent, amit a hosszú és kemény téllel, továbbá a légi utaskísérők sztrájkjával magyarázta Európa legnagyobb légitársasága.
Kapcsolódó cikkek
MTI
mail
nyomtatás

Hozzászólások

Le Pen az EU-s népszavazásról

Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.

Megszavazták a "CEU-törvényt"

A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.

Újabb vizsgálat tárgya a Hungast

Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.

Szíriai fegyveresekkel állt kapcsolatban a szentpétervári merénylő

A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.



Kiegyezés a székely–holland sörháborúban

Magyar politikai siker is a Csíki Sör Manufaktúra és a Heineken kiegyezése - állítják kormányzati informátoraink.

Bajban a taxisok réme

Lemondott az Uber elnöke, Jeff Jones, miután a cég háza táján egymást érték a botrányok.

Alternatív valóságok

Igencsak eltérő a NOB és a helyiek véleménye 
a tavalyi ötkarikás játékok hagyatékáról, de a rengeteg gond mellett van azért néhány sikersztori is.

Jönnek az automata áruházak

Egyre több, főként a fizikai világban aktív nagyáruház vezeti be a legkülönfélébb online és elektronikus eladásösztönző praktikákat.

top200