brusszel

Hirdetések



Állam vagy gazdaság? – Kinek a feladata a lakosság tájékoztatása?

Kommunikációs kutatás a TOP 200 körében
Figyelő Online - Figyelő
2010.05.26  10:58   
mail
nyomtatás
A Figyelő és a Front Page Communications közös kutatást végez a TOP 200 vállalat körében arról, hogy a legnagyobb magyarországi cégek szerint kinek az elsődleges feladata a lakosság tájékoztatása, szemléletének formálása gazdasági ügyekben, pénzügyi kultúrában.

Vajon csak az államtól várhatjuk el, hogy az ország gazdasági helyzetéről kommunikáljon, és fejlessze a pénzügyi-befektetési kultúrát? Vagy a legnagyobb magyarországi vállalatok is tehetnek ezért valamit? Mit gondol erről a TOP 200 vállalat? És mit tesznek az ügy érdekében?

Kérjük, segítse a kutatás sikerét azzal, hogy kitölti rövid kérdőívünket, mely mindössze pár percet vesz igénybe. Töltse le a kérdőíveket itt!

A kutatás eredményét a Figyelő egyik őszi lapszámában tesszük közzé.
Kapcsolódó cikkek
mail
nyomtatás
címkék:

Hozzászólások

Le Pen az EU-s népszavazásról

Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.

Megszavazták a "CEU-törvényt"

A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.

Újabb vizsgálat tárgya a Hungast

Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.

Szíriai fegyveresekkel állt kapcsolatban a szentpétervári merénylő

A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.

Az Aquaprofit Zrt. nyerte a Provident Társadalmi Hasznosság Díját

Az Aquaprofit Műszaki, Tanácsadási és Befektetési Zrt. nyerte a Provident Társadalmi Hasznosság Díját

Amíg törekvés van, addig növekedés is lesz

Méretét vagy fogyasztási jellemzőit tekintve stagnáló piacokon is képződhet növekedés

Növekedni csak stabil alapokon lehet

A Figyelő TOP200 konferenciájának középpontjában egy örökké aktuális kérdés áll: a cégek növekedési lehetőségei.

Növekedni csak felelősen!

Szabados Richárd írása

Padlógáz a lakásépítésben

A hazai vállalkozók általában is lényegesen optimistábbak, jobban mernek tervezni