Az adatok megtekintéséhez kattintson a képre!
EGYSÉGBEN AZ ERŐ. Az egységes márkaépítés célja az, hogy a céget vagy termékeit ugyanúgy és ugyanarról ismerjék fel minden országban. Ennek érdekében rendszerint a csoport központjában dolgozzák ki az egységes marketinget, s ezen belül a reklámstratégiát. Az már eltérő az egyes vállalatoknál, hogy ehhez a különböző országokban működő egységeknek mennyire kell alkalmazkodniuk, sőt ez – a termék jellegétől függően – az adott cégen belül is változhat (néhány példáról lásd külön anyagunkat).Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.
Hungrana Kft.
Méretét vagy fogyasztási jellemzőit tekintve stagnáló piacokon is képződhet növekedés