brusszel

Hirdetések



Top200 a regionális stratégiák jegyében

Figyelő Online - Figyelő
2008.06.05  15:06   
mail
nyomtatás
• A Top200 kiadvány és gála idén a magyar cégek régiós teljesítményét járja körül
• Idén először: Top200 konferencia, neves előadókkal
• A Figyelő és kiadója továbbra is elkötelezett a társadalmi felelősségvállalás mellett
Budapest, 2008. június 5. – Új, bővebb tartalommal, de a megszokott magas színvonalon jelenik meg idén októberben a Figyelő Top200 kiadványa, amely két évtizedes története során – hasonlóan a magyar gazdasághoz – képes volt mindig megújulni, s új szempontokat vinni be az üzleti szféra építő jellegű vitáiba, iránytűt adva nekik az útkereséshez. 2008-ra a szerkesztőség és a kiadó elérkezettnek látta az időt arra, hogy az ország határain túlra is kiterjessze figyelmét, a regionális stratégiákat állította a kiadvány fókuszába. Ezzel összhangban a szakmai zsűri által odaítélt díjak köre kibővül egy, a regionális növekedést elismerő kitüntetéssel.

Az idei év új hagyományt is teremt a Top200 életében, hiszen a Gundel étteremmel közösen, immáron 9. alkalommal megszervezett Gála kiegészül egy konferenciával, amely szintén a regionalitásra koncentrál. A külföldön befektetett magyar működőtőke idén meghaladja a 12 milliárd eurót, amely összeg jól mutatja, hogy a régiós szerepvállalás mára szinte minden hazai nagyvállalat működésében fontos szerepet kap. A Top200 kiadványt megelőzően a Figyelő sorozatot készít, amely több szempontból járja körül a regionalitás kérdéseit.

A Top200 Gála szervezése során, valamint a Top200 kiadvány elkészítésénél a Sanoma Budapest folytatja a tavaly megkezdett kampányát a társadalmi szerepvállalás (CSR) magyarországi elterjesztése érdekében. A szervezők idén olyan cégeket kérnek fel a díjátadó gála szponzorainak, amelyek fejlett CSR-stratégiával rendelkeznek, és a környező országok piaca is fontos számukra. A felelősség és tudatosság fontosságát kiemelve idén megújul a CSR díj. A kategóriában a cégek pályázhatnak egy külön kérdőívvel, melyet a szakmai zsűri bírál el. 2008-ban nem a CSR az egyetlen terület, ahol a Top200 cég pályázhat, ilyen lesz a K+F aktivitási díj is. A két kategória kérdőíveit a Sanoma Budapest 200 hazai vállalatnak küldi el.
„A Figyelő életében mindig az év egyik csúcspontját jelenti a Top200 összeállítása. A gazdasági élet szereplői várják ezt kiadványt, hiszen hosszú évek óta ez az egyik legfontosabb zsinórmérték számukra” – mondta Martin József Péter. A Figyelő főszerkesztője szerint azonban a ranglista nem csupán megbízható és teljes körű adatbázis a legnagyobb magyar cégekről. „A Figyelő és a Top200 sikere abban rejlik, hogy a száraz tényeken túl megkeresi a választ a gazdaságot és a társadalmat érintő kulcskérdésekre. Néhány éve a nők szerepét a gazdasági életben, tavaly a társadalmi felelősségvállalást idén pedig a regionális expanzió szükségességét tűztük zászlónkra.”
Kapcsolódó cikkek
mail
nyomtatás
címkék:

Hozzászólások

Le Pen az EU-s népszavazásról

Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.

Megszavazták a "CEU-törvényt"

A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.

Újabb vizsgálat tárgya a Hungast

Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.

Szíriai fegyveresekkel állt kapcsolatban a szentpétervári merénylő

A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.

Az Aquaprofit Zrt. nyerte a Provident Társadalmi Hasznosság Díját

Az Aquaprofit Műszaki, Tanácsadási és Befektetési Zrt. nyerte a Provident Társadalmi Hasznosság Díját

Amíg törekvés van, addig növekedés is lesz

Méretét vagy fogyasztási jellemzőit tekintve stagnáló piacokon is képződhet növekedés

Növekedni csak stabil alapokon lehet

A Figyelő TOP200 konferenciájának középpontjában egy örökké aktuális kérdés áll: a cégek növekedési lehetőségei.

Növekedni csak felelősen!

Szabados Richárd írása

Padlógáz a lakásépítésben

A hazai vállalkozók általában is lényegesen optimistábbak, jobban mernek tervezni