A Forum a befektetések azon formáját igyekszik bemutatni, mely a társadalomra is jótékony hatást gyakorol, kezdve a CSRtől az üzleti behatásig, épp úgy, ahogy a Nobel-díjas prof. Yunus a Social Business szférat megálmodta. A fenntartható üzleti világ fejlődése erősíthető a vállalati tevékenységek szociális oldalának való ösztönzésével, ami gyakran innovatív megoldásokat is teremthet.
A Social Business Forum nyomatékosítja azt a hatást, amelyet a társadalmi felelősség iránt elkötelezett vállalatok gyakorolnak arra a környezetre, amelyben működnek, illetve azok befolyását a társadalomra. Ez egy nagyszerű lehetőség szervezetek, intézmények és üzletorientált személyek számára, hogy megosszák az ötleteiket és tapasztalataikat erről az üzleti szféráról, ezzel is támogatva az új, kreatív ötletek megvalósulását és a társadalmi jólét gazdagodását.
A felszólalók között köszönthetjük H.E. Mr Gajus Scheltemat, Hollandia nagykövetét, továbbá a NEST és a Magnet Bank képviselőit, illetve szociális vállalkozásokat.
A networking rész lehetőséget teremt arra, hogy a résztvevők olyan üzletemberekkel kerüljenek kapcsolatba, akik hasonló nézeteket vallanak a társadalom fejlődését érintő kérdésekben.
További infók: facebook
A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Regisztráció itt!
Az esemény nyelve: ANGOL
Időpont: 2016. Szeptember 12. Hétfő 6 óra
Helyszín: EuCham Konferenciaterem, Szabadság tér 7 (BANK CENTER), 1054 Budapest, Magyarország
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.
Hungrana Kft.
Méretét vagy fogyasztási jellemzőit tekintve stagnáló piacokon is képződhet növekedés